قیمت سکه در بازار امروز تهران

 

رییس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص نرخ سکه و طلا گفت: قیمت سکه امروز 825 هزار تومان است و یک گرم طلای 18 عیار هشتاد هزار و 100 تومان و در طی چند روز اخیر کاهش یا افزایش پیدا نکرده است.

 

محمد کشتی آرای رییس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به بازار طلا گفت: بازار طلا نزدیک به یک هفته است که تقریبا ثابت بوده چرا که قیمت طلا در بازار جهانی از ثبات نسبی برخوردار است . با توجه به این موضوع بازار داخلی در یک هفته گذشته کم نوسان بوده و به نسبت ماههای گذشته از روال ثابتی برخوردار بود.

وی تصریح کرد: امروز دوشنبه است و بورس ها شروع به کار کردند و قیمت جهانی طلا ۶ دلار افزایش پیدا کرده اما تاثیر چندانی در بازار سکه و طلا نخواهد داشت.

رییس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص نرخ سکه و طلا گفت: قیمت سکه امروز ۸۲۵ هزار تومان است و یک گرم طلای ۱۸ عیار هشتاد هزار و ۱۰۰ تومان و در طی چند روز اخیر کاهش با افزایش پیدا نکرده است.
همچنین نیم سکه بهار آزادی با قیمت 400 هزار تومان و ربع سکه بهار آزادی با قیمت 205 هزار تومان در بازار امروز تهران داد و ستد می شود.  

به گزارش شفاف، کشتی آرای به دلایل افزایش قیمت طلا اشاره کرد و یاد آور شد: یک زمانی در بازار داخلی مسئله عرضه و تقاضا را داریم که این بحث موجب افزایش یا کاهش قیمت طلا می شود امازمانیکه قیمت طلا در بازارهای جهانی نوسان پیدا می کند این نوسان دست ما نیست .

وی ادامه داد: قیمت سکه و طلا در هر صورت هیچ وقت ثابت نخواهد شد چرا که این نوسانات در بازار طلا طبیعی است و چنانچه قیمت بازار جهانی افزایش یا کاهش یابد در بازار داخلی نیز تاثیر می گذارد و چون قیمت داخلی طلا تابعی از قیمت های جهانی است و زمانیکه قیمت جهانی نوسان پیدا می کند قیمت های ما نیز به همان نسبت نوسان دارد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر به قیمت ارز اشاره کرد و اظهار داشت: نرخ ارز افزایش پیدا کرده آن هم در بازار سیاه چراکه در قیمت رسمی ارز تغییری حاصل نشده است.موضوع دیگری که موجب ثبات قیمت طلا و سکه شده است ثبت نام بانک ملی برای پیش فروش سکه است که همین امر موجب شده که تعادل بازار حفظ شود.عرضه به اندازه کافی است و نیاز تقاضارا برآورده کرده که قیمت ها متعادل است.

کشتی آرای تاکید کرد: ارز در اختیار کسی نیست و اگر کسی نیاز ارزی داشته باشد نمی تواند تامین کند و این یک مشکل است. بنابراین مردم نیازشان را از بازارهای دیگر تامین می کنند و به بازار سیاه مراجعه می کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:سکه,بهار آزادی,طلا,بازار,اتحادیه طلا و جواهر,
آخرین مطالب