ارائه خدمات پردازش ابری گوگل برای کاربران عادی

 هم اکنون شرکت دراپ باکس که یکی از عرضه کنندگان خدمات پردازش ابری برای کاربران عادی است، ۲ گیگابایت فضای مجانی در اختیار کاربران خود می‌گذارد و کاربران برای استفاده از فضای ذخیره ۵۰ گیگابایتی این شرکت باید ماهیانه ۱۰ دلار و برای فضای ۱۰۰ گیگابایتی ماهیانه ۲۰ دلار به این شرکت بپردازند. 


شرکت باکس نیز که یکی دیگر از عرضه کنندگان این خدمات است هزینه بیشتری از کاربران دریافت می‌کند. به طوری که فضاهای ۲۵ گیگابایتی خود را ماهیانه ۲۵ دلار می‌فروشد. در این بازار خدمات ارائه شده توسط شرکت شوگارسینک از همه ارزان‌تر است. مشتریان این شرکت می‌توانند با پرداخت ماهیانه ۵ دلار از ۳۰ گیگابایت فضای ذخیره استفاده کنند. گوگل با عرضه خدمات پردازش ابری قصد دارد با این سه شرکت وارد رقابت شود. به همین خاطر پیش بینی می‌شود این غول جستجوگر خدمات خود را به قیمت ارزان تری به کاربران عرضه کند و در کنار آن خدمات رایگان نیز ارائه دهد. 

گوگل هم اکنون یکی از بزرگ‌ترین و بهترین سرورهای ذخیره داده در سراسر جهان را در اختیار دارد. شرکت‌هایی مثل دراپ باکس خود دارای سرور نیستند و سرورهای شرکت آمازون را اجاره می‌کنند. اما گوگل خود دارای سرور است و در صورت عرضه این خدمات فقط هزینه‌های جاری آن را از کاربران دریافت خواهد کرد.
منبع : همکاران سیستم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:گوگل,پردازش ابری,گوگل درایو,
آخرین مطالب